diumenge, 19 de gener del 2020

Josep Dionís Martínez



Amics i amigues:

Ha faltat, Josep Dionís Martínez, una persona càlida i entusiasta de la llengua, la Literatura, la investigació, la poesia... i tantes coses. Sempre somreia. Mai el vaig vore malhumorat. Vaig compartir classes de Secundària amb ell a l'IES Jorge Juan. Bon company.

Ahir em va sobtar la seua mort. No m'ho esperava. M'ha dolgut molt. Massa jove. Massa coses a fer encara. Massa coses encetades. Llàstima. Com a persona entusiasta, sempre que el Col·lectiu li ho demanà, hi col·laborà. Ens va fer dos rutes: “La façana mediterrània” i “La ciutat industrial”, ben documentades i adobades també d'algunes anècdotes.
Des d’El Col·lectiu pel Patrimoni volem agrair-te la teua plena  dedicació, a tantes tasques. Sobretot d'investigació de la Història del Port de Sagunt.

Gràcies amic. Descansa en pau.